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ATTENZIONE alle TRUFFE !!!!!!

Cercando nel web, abbiamo trovato un software che ci interessava: SUPER VIDEO JOINER
Lo abbiamo provato e visto che ci soddisfava, lo abbiamo comprato con carta di Credito,
quindi con buon denaro contanti - 27 Euro - dalla società: www.witcobber.com.

Nella loro videata di registrazione, la finestra che appare è questa:
Truffa Ho pagato ma il software NON FUNZIONA !!!
sembra tutto facile e semplice.... MA NON E' COSI' !

Mi sono arrivate le email di conferma del mio pagamento, MA
l'email con lo User name e la Registration code NON SONO MAI ARRIVATI !!!!

Li ho tempestati di email a tutti gli indirizzi della società che ho trovato.....
Support@witcobber.com .
RegProblems@witcobber.com
Support@witcobber.com
Sales@witcobber.com

ma è nato un gioco di rimpiattino tra 2 società, infatti ho ricevuto email anche da
sales@regsoft.com
che mi segnalava tra l'altro che avrei dovuto aspettare 36 ore lavorative,
prima di avere i dati per poter usare il mio sofware:

Status of Your Order: Authorized
Order Number: 10132005-67184-135
Product Name: Super Video Joiner
Quantity: 1
Total: €27.00
Order Date and Time: October 13, 2005, 9:50 AM EST (-5 hours GMT)
Delivery Time: 36 Hours (from the time shown above)
Currently, the status of your order is Authorized. What this means is:
  • Your order has been successfully processed
  • Your credit card has been charged by RegSoft.com
  • A confirmation email was sent to renato@ilcorto.it on October 13, 2005 at 9:54 AM EST
  • A copy of that email has been sent to the vendor to inform him that your order was processed.
  • A copy of your receipt is available here .

  • If you have product questions, or need help installing or registering the product, please contact the vendor directly at support@witcobber.com

    I giorni passavano, io ho continuato ad inviare una decina di email al giorno.....
    le loro risposte erano evasive, davano la colpa del ritardo l'una all'altra società.

    Dopo altri due giorni mi è arrivata una email che diceva:

    Hello,
    When you purchased Super Video Joiner, you opted for Registration Insurance. For this reason, we are able to provide you with the registration code for your purchase. Your registration code is:

    We hope this information has been helpful. Please let me know if you have any other questions or concerns.
    Thanks,
    Alex A
    {Please leave original mail in place when replying}
    RegSoft.com, Inc. E-Commerce Solutions,
    A service of Digital River, Inc.
    http://www.regsoft.com
    Fax - 800-886-6030
    sales@regsoft.com

    -------------------------------->>>> da notare che NON hanno inviato alcun Codice di registrazione !!!
    lo spazio è rimasto vuoto.... anche dopo le mie decine di ulteriori richieste e solleciti !!!!!!!

    Dopo una settimana mi è arrivata la seguente email:

    Da: "Li.zhijian" <support@witcobber.com>
    Oggetto: Re: Order 10132005-67184-135 - Super Video Joiner
    Inviato: Wed, 19 Oct 2005 01:52:25 +0800
    Hi,
    Firstly thank you for you to register our software & you like it.
    1.Pls download the new edition for Super Video Joiner. http://www.witcobber.com/download.htm
    2.Install Super Video Joiner and run it.
    3.Please Quit Super Video Joiner,replace the videojoiner.exe file in the installing path of Super Video Joiner(like:c:/program files/Super Video Joiner/videojoiner.exe) with the attached ini file and run Super Video Joiner again.
    If still have any question, pls contact me asap.
    Irving
    Witcobber,Inc.
    videojoiner.exe (366.3 KB)

    sembrava tutto a posto, il software funzionava....
    MA dopo qualche giorno ha smesso di funzionare dando questo errore:
    Ho pagato ma il software NON FUNZIONA !

    io ho pagato con soldi buoni... ma il software NON FUNZIONA !!!!!!!

    Questa è una TRUFFA, un FURTO !!!!!!

    Che cosa devo fare??? ho speso solo 27 euro, ma come avevo già scritto ed anticipato ad entrambe le società,
    ho preparato questo documento per far conoscere a tutti come lavorano MALE queste 2 società........ perciò vi dico:

    un consiglio: NON COMPRATE I LORO PRODOTTI !!!!!

    ..ma dopo 15 giorni e varie decine di mie email.... così mi rispondono:

    Da:   sales@regsoft.com  
    A:   renato@ilcorto.it
    Cc:
    Oggetto:  Order Number 10132005-67184-135 for Super Video Joiner, Tracking ID 4369254
    Inviato:  Fri, 28 Oct 2005 22:57:47 -0500

    Hello,
    Your concern has been forwarded to the software vendor on your behalf. The vendor has been advised that a direct response to your concerns is expected within 2 business days. Their failure to respond within this timeframe will leave us no alternative but to refund the order purchase price to you.

    As we have advised the vendor to contact you directly regarding this matter, we would ask that you please contact us again if no response is received from the vendor after the 2 business day timeframe.

    I apologize for the inconvenience this may have caused you. Please let me know if you have any other questions or concerns.

    Thanks,

    Toni P
    {Please leave original mail in place when replying}

    RegSoft.com, Inc. E-Commerce Solutions,
    A service of Digital River, Inc.
    http://www.regsoft.com

    Fax -
    sales@regsoft.com

    E dopo altre DECINE di mie email di sollecito per il rimborso, ricevo una richiesta di ulteriore attesa.....:

    Da:   Regsoft <sales@regsoft.com>  
    A:   <r_francisci@tiscali.it>
    Cc:
    Oggetto:  RE: Order Number 10132005-67184-135 for Super Video Joiner, Tracking ID 4369254 (KMM25231525V35135L0KM)
    Inviato:  Sat, 05 Nov 2005 17:59:30 -0600

    Dear Renato,
    We have contacted the vendor of the software on your behalf regarding
    your request for a refund on 11-04. Please allow them two business days
    to respond to this request. If you do not receive a response back from
    them within that time, please let us know.

    If we can be of further assistance, please reply to this message. When
    replying, please be sure to include this and any other pertinent
    correspondence in your message.

    Sincerely,
    Stephanie C.
    RegSoft
    Customer Support Team
    http://www.regsoft.com
    Case ID 11174695

    ...QUANTO TEMPO ANCORA DOVRO' ASPETTARE ?????